درآمد ایرانی

معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد ایرانی

درآمد ایرانی

معرفی بهترین سایتهای کسب درآمد ایرانی

در این وبلاگ به معرفی بهترین و مطمئن ترین سایتهای کسب درآمد ایرانی می پردازیم. میتوانید با خیال راحت با سایتهای معرفی شده در اینجا کار کنید، زیرا تنها وبسایت هایی در اینجا معرفی خواهند شد که از آنها برداشت انجام گرفته شده باشد.

 

 

در این پست به معرفی سایت ایرانی دیگر برای کسب درآمد از اینترنت می پردازیم. سایت آی پی ایرانی، سایتی است که در زمینه کسب درآمد از اینترنت یک سایت نامدار به حساب می آید و دارای سابقه زیاد و خوبی است و تا بحال این پایداری را نگه داشته است. در این سایت شما هم می توانید وبسایت یا وبلاگ خود را در آن ثبت کرده و درخواست تبلغ آن را بدهید و هم می توانید کسب درآمد کنید. کسب درآمد از این سایت به دو گونه می باشد. اول بازدید از صفحات وب به صورت خودکار و یا اصطلاحا اتو سورفینگ است که شما فقط باید آن را آغاز کنید و در مراحل دیگر به حضور شما احتیاجی نیست. اما راه دوم کسب درآمد به قسمت جستجوی گوگل مربوط می شود. این قسمت جستجوی گوگل دقیقا به همان نحوی است که در سایت پی سی رنک بود.

اما برای شروع کار در این سایت ابتدا باید ثبت نام کنید. برای اینکار می توانید بر روی این لینک کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی سایت آی پی ایرانی شوید. بعد از ورود به صفحه اصلی سایت باید مانند تصویر بر روی عضویت در بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید تا فرم ثبت نام مشاهده شود.

 

 

پس از باز شدن فرم ثبت نام باید آن را طبق تصویر زیر پر کنید و در آخر بر روی دکمه عضویت در پایین کلیک کنید. در اینجا ثبت نام شما پایان یافته است.

 

 

حال بعد از ثبت نام باید وارد حساب کاربری خود شوید. برای اینکار بر روی ورود در صفحه اصلی سایت که در بالای صفحه و سمت راست آن قرار دارد کلیک کنید.

 

 

پس از ظاهر شدن فرم ورود به حساب کاربری خود، یوزرنیم یا کد کاربری خود و همچنین پسورد خود را وارد کنید و سپس بر روی دکمه ورود کلیک کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید.

 

 

تصویر زیر مربوط به صفحه اصلی کاربری شماست که در آن می توانید اطلاعاتی از قبیل درآمد کسب شده و موجودی کیف درآمد خود و ... را مشاهده کنید.

 

 

اما برای شروع کار در این سایت، ما با نوار پهناوری که در سمت راست صفحه کاربری است کار داریم. برای کسب درآمد، شما باید از نوار کناری بر روی کسب درآمد که در تصویر زیر هم نشان داده شده است، کلیک کنید.

 

 

پس از کلیک بر روی کسب درآمد، دو گزینه را مشاهده خواهید کرد که هر یک راهی برای کسب درآمد در این سایت است. گزینه اول کسب درآمد از بازدید مستقیم یعنی بازدید از سایت هایی که شما در این بخش مشاهده خواهید کرد و گزینه دوم قسمت کسب درآمد از جستجوی گوگل است که چیزی شبیه به همان جستجوی گوگلی است که در سایت پی سی رنگ مشاهده کرده بودید.

 

 

برای بازدید اتوماتیک و به اصطلاح سورفینگ باید بر روی گزینه اول تصویر بالا یعنی بازدید مستقیم کلیک کنید تا صفحه ای مانند تصویر زیر را مشاهده کنید. برای آغاز بازدید اتوماتیک از سایت ها، در این صفحه باید بر روی شروع بازدید اتوماتیک که در تصور زیر مشخص شده است کلیک کنید تا باز و بسته شدن صفحات سایت ها به صورت خودکار و اتوماتیک شروع شود. در این صورت، دیگر به حضور شما نیازی نیست و صفحات باز و بسته شده و درآمد هر کدام از بازدیدها به موجودی شما در کیف درآمدتان واریز خواهد شد.

 

 

برای کسب درآمد از جستجو در گوگل باید بر روی گزینه دوم که در دو تصویر بالاتر مشاهده کرده بودید یعنی همان جستجوی گوگل کلیک کنید. صفحه ای که باز خواهد شد، کلمات کلیدی و آدرس سایتی که باید در گوگل مورد جستجو قرار گیرد را مشاهده خواهید کرد. برای شروع کار باید بر روی قسمتی که در تصویر زیر با فلش مشخص شده است و در روبروی همه تبلیغات یکی از آن قرار دارد کلیک کنید تا کار برای آن تبلیغی که بر روی آن کلیک کردید آغاز شود. در این هنگام صفحه جستجوی گوگل باز خواهد شد و شما باید در موارد جستجو شده بر روی آنی کلیک کنید که مطابق آدرس سایتی که برای هر تبلیغ قرار داده شده است، باشد. برای یادگیری بهتر این قسمت بهتر است به دستورالعمل کار با سایت پی سی رنک رجوع کنید.

 

 

ممکن است برای شروع کار در هر کدام از راههای گفته شده در این پست با پیامی روبرو شوید که می گوید امکان باز شدن پاپ آپ بر روی مرورگرتان فعال نمی باشد که در اینصورت شما باید این گزینه را از تنظیمات مرورگرتان فعال کنید.

 

 

برای ثبت نام در سایت آی پی ایرانی، اینجا را کلیک کنید

 

نظرات  (۲)

۰۳ آبان ۹۸ ، ۱۹:۱۰ دنبال یک درآمد

سلام عالی بود

چطوری اکانت ایجاد شدرو حذف کنم  حتی شماره ای که گذاشتن پاسخ گویی نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی